Min blogglista

söndag 22 november 2009

Snyggingen

Det blev en kort morgonpromenad då det regnar. Vare sig jag eller Musse gillar att gå ute i regn. Nu ligger han och sover i sin biabädd. (Och undulaterna flaxar och kraxar som bara den). När vi kom hem var jag tvungen att fota honom i det superfina halsbandet han fått som äntligen passar :)




















Det blir ingen valpkurs idag :( Magnus skulle iväg på något. Ser fram emot valpkurserna varje vecka. Det är så roligt att träffa de andra och snacka hund. Men jag och Thomas har sagt att vi ska lägga spår och träna bithastighet idag så jag ser fram emot det istället :) Jag hoppas bara att det slutar regna! Regn får mig att vilja ha hus ännu mer! Tänk att kunna leka med hunden i sin egna trädgård där man inte behöver tänka på att en annan hund kan komma in, man kan ha en dusch så man lätt kan spola av griseknoen när han är smutsig och inte behöva lyfta i han i ett badkar... * Drömmer mig bort *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar