Min blogglista

måndag 23 november 2009

Gulleplutt

Ikväll är Musse hyperaktiv. Konstigt med tanke på att han inte ätit något idag, förutom små belöningsbitar. Sicken jäkla hund man har alltså. Han äter tre tuggor av maten, sen sätter han sig och glor på en. Har fått order om att bara låta han få chans att äta maten 1 gång, gör han det inte ska maten bort och han får inget förrän nästa måltid. Samma visa båda måltiderna idag. Och nu är han hyperaktiv.

Efter att jag lekt lite med honom fick jag mig en omgång blöta pussar medan jag låg i en hög på golvet och pep. De flesta var i mina öron men några hamnade i ansiktet men sen blev det för mycket för lillponken och han började bita mig i armarna. Då va det roliga över och han fick leka för sig själv.

Tänkte att jag skulle fota honom i sitt nya träningshalsband. Eftersom det är mörkt ute går det inte att fota honom när vi väl tränar så det fick bli en photosession i hallen istället. Inte lika exhalterande att titta på kanske men det ger mig en chans att visa upp honom med ett syfte iaf ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar