Min blogglista

måndag 28 december 2009

Skogen är underbar

Musse ligger och sover i hallen efter en långpromenad. Vi har lekt, tränat lite, spårat lite. Jag band fast honom i ett träd medan jag lade ett kort spår, bara en 90graders vinkel denna gången men han tog den perfekt. I slutet lade jag en leksak lite gömd under snön som han totalt missade men han blev glad när jag drog fram den. Sen blev det skogspromenad och Musse kutade runt som en skållad råtta. Vi träffade på en gammal dam, rottweiler dobermannkorsning såg det ut som. Musse försökte bjuda upp till lek men hon var inte alls med på noterna så jag passade på att passivitetsträna Musse lite. Sen kom en stor fluffig vid spets som var mer med på lek och då fick dem leka. Tyvärr dog batteriet till kameran så det blev inga skogsfotografin. Men några han jag knäppa.




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar