Min blogglista

fredag 4 december 2009

Mormo och morfar






















I helgen är jag i Göteborg och besöker mamma och pappa. Det är så skönt att kunna gå i 2 minuter och ha skoooog där knappt en kotte promenerar. Musse har kutat runt som en stucken gris över stock och sten. Han gillar friluftslivet. Idag har vi hunnit med två skogspromenader, lydnadsträning och en tripp till stallet där vi tittade på när min mamma red lektion. Musse betedde sig relativt bra med tanke på att han börjat morra och skälla på hästar som gått förbi oss men idag gav han inte ett ljud ifrån sig. Bra miljö och passivitetsträning. Oj, jag glömde ju också nämna att vi avklarat en tripp till Zookompaniet där jag inhandlade diverse förnödenheter som grisöron, benmärg, halsband, foderbar, kamptrasa m.m... Var tänkt att jag skulle köpa några grisöron och en matbar men jag kan inte gå in i en djurbutik med stort utbud och bara komma därifrån med tidigare tänkta föremål.






Dagen till ända och Musse sussar sött på vardagsrumsgolvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar