Min blogglista

måndag 21 december 2009

Semester
















Jag och Musse här hos mina föräldrar över jul och nyår. Det blir som en liten semester för Musse. Han kan springa lös i skogen varje dag vilket han älskar. Vi har träffat på 1 hund under dessa tre dagar så för mig är det underbart. I morgon eller övermorgon skall vi träffa en kompis till mig och hennes föräldrars jack russell, Lukas och kanske hennes systers blandras som är i Musses ålder :) Tydligen någon mix med amstaff,rottweiler och schäfer. Musse kommer nog gilla ;) Vi spårade två ggr igår med mycket 90 graders vinklar. Musse tog vinklarna perfekt alla gånger utom 1 på varje spår så jag måste säga att han var duktig eftersom det var minst 4 vinklar. Har köpt, eller ja min mamma har köpt, en gummiboll med rep och bjällra som Musse älskar. Har jag den gör han vad som helst. Han är så söt >:) Jag brukar sätta fast repet i hans koppel och slänga runt bollen så kan vi kampa samtidigt, han har börjat bli bra på att dra nu, han backar och sliter istället för att följa med när jag drar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar