Min blogglista

torsdag 6 oktober 2011

Ny sele och miljöträning i stan

Idag är jag ledig från jobbet pga en "troligtvis" muskelinflammation i en magmuskel.
Jag passade på att ta med mig Musse till stan när jag skulle lämna nycklarna på jobbet och gick sen runt i en timma i parken vid Kärnan.

Vi gick förbi ett tiotal hundar. Stora som små och Musse var jätte duktig.
Underbaraste lilla killen var helt lugn och de sista hundarna såg han på och sen direkt tittade han upp på mig (och fick självklart belöning då).
Hade även nya selen VGW-bälte http://vgwbalte.com/page1.html  kallas den  vilken fungerade utmärkt :)

En suddig bild på en glad kille i stan

1 kommentar:

  1. Hej! Undrar vad du har för storlek på ditt vgwbälte? Jag har nämligen en ganska muskulös Labrador som är lik din hund i kroppen. Köpte ett xxl eftersom det är ställbart! Har dock inte kunnat prova det på honom ännu.
    Tack på förhand:) (fin hund du har!)

    / Fredrika

    SvaraRadera